Plen
Ședința Camerei Deputaților din 20 decembrie 2012
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.124/28-12-2012

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
20-09-2022
19-09-2022
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2012 > 20-12-2012 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 20 decembrie 2012

  1. Aprobarea ordinii de zi.

 

Ședința a început la ora 9,28.

Lucrările au fost conduse de domnul deputat Dinu Giurescu, președintele de vârstă al Camerei Deputaților, asistat de doamna deputat Elena Cătălina Ștefănescu și de domnul deputat Molnar Zsolt, secretari.

După alegerea președintelui, vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților, ședința a fost condusă de domnul deputat Valeriu Ștefan Zgonea, președintele Camerei Deputaților, și de domnul deputat Miron Tudor Mitrea, vicepreședinte al Camerei Deputaților, asistați de domnii deputați Niculae Mircovici și Eugen Nicolicea, secretari ai Camerei Deputaților.

Domnul Dinu Giurescu:

Stimate doamne și stimați domni deputați,

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei Deputaților. Vă informez că până la acest moment din totalul de 412 aleși și-au înregistrat prezența 301, iar 161 sunt absenți. Cvorumul legal este întrunit.

După cum cunoașteți, la această ședință, cea de-a doua a Camerei Deputaților nou-aleasă, vom începe lucrările cu prezentarea grupurilor parlamentare, după care urmează prezentarea și votarea raportului Comisiei de validare, apoi ședința solemnă pentru depunerea jurământului de credință față de țară și popor de către fiecare deputat al cărui mandat a fost validat. După depunerea jurământului, va avea loc alegerea președintelui Camerei Deputaților, alegerea celorlalți membri ai Biroului permanent și constituirea comisiilor parlamentare.

Dacă sunt obiecții în legătură cu desfășurarea lucrărilor Camerei Deputaților, prezentată acum. Eu vă rog să vă pregătiți cartelele de vot.

Supun votului această propunere. Vă rugăm să votați. Să repet votul?

Domni deputați din sală:

Repetați votul!

Domnul Dinu Giurescu:

Atunci, vă rog, repetăm votul. Vă rog să votați.

Rezultatul votului. Deci, 208 prezenți, 0 abțineri, 0 voturi împotrivă. Propunerile acestea au fost aprobate.

Vă reamintesc că, potrivit Regulamentului, odată cu alegerea președintelui Camerei Deputaților, activitatea președintelui de vârstă încetează, iar conducerea lucrărilor va fi preluată de președintele ales.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti luni, 26 septembrie 2022, 9:01
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro