Curriculum Vitae
Activitate parlamentară
2020-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
bogdan.toader@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2020-prezent > Camera Deputaților > Bogdan-Andrei Toader > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Bogdan-Andrei TOADER
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

E-mail
NaționalitateRomână
Data nașterii07.06.1983
Stare civilăCăsătorit
SexMasculin



EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

Perioada

6 decembrie 2020 - prezent

 

Deputat in Parlamentul Romaniei



Perioada

Iunie 2016-octombrie 2020

Locul de muncă / Domeniul ocupațional

Consiliul Județean Prahova

Funcția

Președinte

Activități și responsabilități principale

  • exercită funcția de ordonator principal de credite ;
  • reprezintă județul în relațiile cu celelalte autorități publice, cu persoanele fizice și juridice române și străine, precum și în justiție ;
  • asigură respectarea prevederilor Constituției, punerea în aplicare a legilor, a decretelor Președintelui României, a hotărârilor și ordonanțelor Guvernului, a hotărârilor Consiliului Județean, precum și a altor acte normative;
  • întocmește proiectul ordinii de zi a ședinței Consiliului Județean;
  • dispune măsurile necesare pentru pregătirea și desfășurarea în bune condiții a lucrărilor Consiliului Județean;
  • întocmește și supune spre aprobarea Consiliului Județean regulamentul de organizare și funcționare a acestuia;
  • asigură aducerea la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Județean și analizează periodic stadiul îndeplinirii acestora;
  • conduce ședințele Consiliului Județean;
  • coordonează și controlează activitatea instituțiilor și serviciilor publice de sub autoritatea Consiliului Județean.



Perioada

31.07.2014-28.04.2015

Locul de muncă / Domeniul ocupațional

Consiliul Județean Prahova

Funcția

Vicepreședinte

Activități și responsabilități principale

  • - îndeplinirea atribuțiilor președintelui în caz de absență din motive bine determinate s acestuia, pe termen limitat.
  • - coordonarea, și după caz, controlul activității următoarelor compartimente și direcții de specialitate ale Consiliului Județean Prahova: Arhitect Șef, Direcția Județeană de Protecția Plantelor și de Întreținere a Drumurilor Județene, Direcția Județeană de Pază Prahova, Camera Agricolă Județeană Prahova, Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Prahova, Serviciul Public Județean Salvamont Prahova, Probleme privind activitatea de învățământ, educație, tineret și sport, Asociațiile de Dezvoltare Intercomunitară, Filiala Prahova a Agenției pentru Dezvoltare Regională 3 Sud-Muntenia, Probleme privind activitatea din agricultură și sivicultură, Probleme legate de activitatea de protecție și refacere a mediului.



Perioada

01.08.2014-29.06.2016

Locul de muncă / Domeniul ocupațional

Consiliul Județean Prahova

Funcția

Vicepreședinte cu atribuții de Președinte



Perioada

Iulie 2012- Iunie 2016

Locul de muncă / Domeniul ocupațional

Consilier Județean Prahova



Perioada

1 Iulie 2012- 16 Noiembrie 2012

Locul de muncă / Domeniul ocupațional

  • indruma si raspunde de activitatea de agrement si Gradina Zoologica,
  • intocmeste programul de dezvoltare pentru activitatea de agrement, pe care il supune spre aprobare conducerii Administratiei Parcului Memorial „Constantin Stere”,
  • asigura supravegherea activitatii de intretinere si dezvoltare a Gradinii Zoologice,
  • asigura viza pentru controlul preventiv pe bonurile de iesire din magazie pentru materialele ridicate necesare procesului de productie,
  • intocmeste referate de necesitate pentru aprovizionarea cu furaje, alimente, materiale si unelte necesare procesului de productie,
  • raspunde impreuna cu tehnicienii din subordine de incadrarea in consumurile de hrana alimente si furaje,
  • justifica lunar impreuna cu tehnicienii din subordine, consumul alimentelor si furajelor ridicate de la magazie,
  • foloseste eficient forta de munca din subordine si asigura conditii corespunzatoare de munca,
  • vizeaza bonurile de iesire din magazie pentru materialele ridicate necesare procesului de productie de catre personalul din subordine,
  • stabileste atributii, sarcini, responsabilitati pentru personalul din subordine,
  • raspunde de masurile ce trebuiesc luate pe linie de protectia muncii, de prevenire si stingere a incendiilor, asigura echipamentul de protectie si de lucru si de calitatea productiei si serviciilor,
  • raspunde de incadrarea in consumurile specifice,lunar,
  • raspunde disciplinar,material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru neindeplinirea atributiilor ce-i revin,
  • exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S., pentru domeniul sau de activitate.



Perioada

16 Noiembrie 2012- 1 august 2014

Locul de muncă / Domeniul ocupațional

FDEE ELECTRICA DISTRIBUȚIE MUNTENIA NORD S.A.



Perioada

Octombrie 2008- Iunie 2012

Locul de muncă / Domeniul ocupațional

Consiliul Județean Prahova

Funcția

Consilier Cabinet Președinte

 

  • colaborare cu structurile Consiliului județean în vederea elaborării materialelor de prezentare a activitafii desfășurate în cadrul instituției,
  • colaborare cu instuțiile publice și serviciile publice aflate sub autoritatea Consiliului județean în probleme specifice domeniului de activitate al acestora,
  • participare activ la întâlniri, conferințe și seminarii specifice domeniului de activitate,
  • Participare la Programul de audiențe cu cetățenii.



Perioada

Februarie 2006- Septembrie 2008

Locul de muncă / Domeniul ocupațional

S.C. Pan Construct S.R.L., Malu Roșu Street, Ploiești

Funcția

Economist



EDUCAȚIE ȘI FORMARE

 

2014-2016- Academia de Studii Economice București- Diplomă de Masterat-specializare Administrarea Afacerii



 

2002-2006- Universitatea de Petrol și Gaze- Facultatea de Științe Economice- Diplomă de Licență în Management



 

1998-2002 - Colegiul National „Mihai Viteazul” Ploiesti
 

2002 - 2006 - Facultatea Management -ASE - Universitatea „Petrol si Gaze” Ploiesti



 

2013 - Curs „Protocol si eticheta in diplomatie” - Institutul Diplomatic Roman



APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE

 

Bun organizator și coordonator, gândire creativă și strategică, capacitate de a lucra eficient în condiții de stres.



Limba maternă

Limba română



Limba(i) străină(e) cunoscută(e)

Limba engleza - foarte bine

Limba franceza - mediu

Limba italiana - începător



Activitate politică

Președinte PSD Prahova 2015- Prezent

Președinte TSD Prahova 2010-2015



Competențe și aptitudini de utilizare a calculatorului

Limbaje de programare: HTML, FLASH, PHP, MYSQL

Premiul international 2003 „Design Firms”, USA, pentru webdesign



Alte competențe și atributii

Presedinte PSD Prahova

Membru Biroul Municipal PSD Ploiesti

Membru in Consiliul National PSD



Permis de conducere

Permis de conducere categoria B



Hobby

Istoria

Tenis

Baschet

Cinematografia

30.03.2021

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti joi, 21 octombrie 2021, 4:27
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro