Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2008-2012 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe apr. 2010 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Birourilor permanente reunite ale Camerei Deputaților și Senatului
din 19 aprilie 2010 ora 13:00

1. Ordinea de zi și programul de lucru pentru ședința comună a Senatului și Camerei Deputaților din 20 aprilie 2010
aprobată, cu modificări
2. Notă privind inițiativele legislative de competența ședințelor comune ale Camerei Deputaților și Senatului, înregistrate la Parlament
aprobată
3. Scrisoare din partea domnului Traian Băsescu, Președintele României, referitoare la adoptarea, de către Parlamentul României, a unor legi
s-a luat act
4. Scrisoarea domnului Emil Boc, prim-ministru, privind aprobarea, de către Parlament, a constituirii și găzduirii în România a modulului "E" al sistemului de comunicații și informatic dislocabil NATO din Batalionul 2 Transmisiuni în structura Agenției NATO pentru servicii ale sistemelor de comunicații și informatice
se transmite Comisiilor pentru apărare din cele două Camere pentru a întocmi raportul comun și proiectul de Hotărâre
5. Scrisoare din partea Biroului Electoral Central referitoare la candidaturile rămase definitive în Circumscripția electorală nr.42 - Colegiul uninominal nr.19, la alegerile parțiale pentru Camera Deputaților din data de 25 aprilie 2010
se transmite comisiilor pentru cultură din cele două Camere
6. Scrisoarea Societății Române de Televiziune referitoare la desfășurarea campaniei electorale pentru alegerile parțiale din colegiul 19 din Circumscripția electorală nr.42, București
se transmite comisiilor pentru cultură din cele două Camere
7. Scrisoarea Societății Române de Radiodifuziune referitoare la desfășurarea campaniei electorale pentru alegerile parțiale din colegiul 19 din Circumscripția electorală nr.42, București
se transmite comisiilor pentru cultură din cele două Camere
8. Scrisoarea Grupului parlamentar PNL din Camera Deputaților prin care solicită înlocuirea domnului deputat Emil Bostan cu domnul deputat Eugen Nicolăescu în funcția de secretar al Comisiei pentru Afaceri Europene a Parlamentului României
la plenul comun al celor două Camere
9. Scrisoarea Grupului parlamentar PNL din Camera Deputaților prin care solicită modificări în componența unor grupuri parlamentare de prietenie
la plenul comun al celor două Camere
10. Comunicarea liderului Grupului parlamentar al PNL din Camera Deputaților referitoare la modificarea componenței Grupului parlamentar de prietenie cu Republica Irak
se transmite Grupului Român al Uniunii Interparlamentare
11. Proiectul Regulamentului privind ordinea și siguranța la Palatul Parlamentului
amânat
12. Notă privind repartizarea la comisii a rapoartelor de activitate ale unor instituții sau autorități publice a căror activitate se află sub control parlamentar:
- Raportul privind activitatea desfășurată de Consiliul Suprem de Apărare a Țării în anul 2009;
- Raportul de activitate a Agenției Naționale de Presă AGERPRES pe anul 2009;
- Raportul de activitate a Societății Române de Radiodifuziune pe anul 2009, Contul de execuție bugetară pe anul 2009 și anexele la raport;
- Raportul de activitate pe anul 2009 al Consiliului Național al Audiovizualului.
- Raportul de activitate pe anul 2009 al Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor

se trimit comisiilor de specialitate din cele două Camere pentru raport comun - termen 30 de zile
13. Solicitarea Comisiei comune permanente a Camerei Deputaților și Senatului pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activității Serviciului Român de Informații referitoare la amânarea introducerii pe ordinea de zi a ședinței comune a celor două Camere ale Parlamentului a:
- Rapoartelor privind activitatea desfășurată de SRI în anii 2007 și 2008;
- Raportul referitor la constatările, concluziile și propunerile rezultate din examinarea și dezbaterea în Comisie a rapoartelor privind activitatea desfășurată de SRI în anii 2007 și 2008.

aprobată
14.
- Raportul comun al comisiilor juridice din ambele Camere ale Parlamentului privind validarea alegerii președintelui Consiliului Economic și Social;
- Scrisoarea Comisiei juridice din Senat, prin care transmite documentația înaintată de către domnul Florian Costache;
- Scrisoare din partea Comisiei juridice, de disciplină și imunități din Camera Deputaților referitoare la invalidarea alegerii domnului Florian Costache în funcția de președinte al Consiliului Economic și Social;
- Scrisoare din partea Consiliului Economic și Social referitoare la validarea domnului Florian Costache în funcția de președinte al CES;
- Hotărârea nr.256/6.04.2009 a plenului CES prin care se propune validarea domnului Florian Costache, ca președinte al CES.

pe ordinea de zi a plenului comun din data de 20 aprilie 2010
15. Punct de vedere al Comisiei permanente a Camerei Deputaților și Senatului privind Statutul deputaților și al senatorilor, organizarea și funcționarea ședințelor comune ale Camerei Deputaților și Senatului referitor la situația domnului deputat Relu Fenechiu privind evacuarea din spațiul atribuit pentru organizarea biroului parlamentar
se trimite domnului deputat Relu Fenechiu și Prefectului Județului Iași
16. Scrisoarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale - Casa Națională de Pensii și alte Drepturi de Asigurări Sociale, referitoare la modalitatea de stabilire a drepturilor conferite prin Legea nr.7/2006 privind statutul funcționarului public parlamentar și prin Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaților și a Senatului, cu modificările și completările ulterioare, aplicabile personalului din cadrul Autorității Electorale Permanente
la comisiile juridice ale celor două Camere pentru un punct de vedere comun
17. Propuneri din partea Grupului deputaților independenți privind revizuirea Constituției
se vor transmite Comisiei pentru elaborarea propunerii legislative pentru elaborarea Constituției, după constituire
18. Lista problemelor care pot face obiectul ședințelor comune ale Senatului și Camerei Deputaților
s-a luat act

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 4 februarie 2023, 17:58
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro