Plen
Ședința comună a Camerei Deputaților și Senatului din 12 decembrie 2011
Sumarul ședinței
Stenograma completă

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
19-03-2020 (comună)
Arhiva video:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2011 > 12-12-2011 Versiunea pentru printare

Ședința comună a Camerei Deputaților și Senatului din 12 decembrie 2011

  1. Aprobarea ordinii de zi și a programului de lucru.

 

Ședința a început la ora 16.20.

Lucrările ședinței au fost conduse de doamna deputat Roberta-Alma Anastase, președintele Camerei Deputaților, înlocuită de domnul deputat Ioan Oltean, vicepreședinte al Camerei Deputaților, și de domnul senator Vasile Blaga, președintele Senatului, asistați de domnul senator Gheorghe David, secretar al Senatului, și de domnul deputat Georgian Pop, secretar al Camerei Deputaților.

Doamna Roberta-Alma Anastase:

Domnule prim-ministru,

Doamnelor și domnilor miniștri,

Doamnelor și domnilor deputați și senatori,

Declar deschisă ședința comună a Camerei Deputaților și Senatului de astăzi, 12 decembrie 2011, și vă anunț că, din totalul de 466 de deputați și senatori, și-au înregistrat prezența 287, iar 179 sunt absenți, până în acest moment.

Prin urmare, cvorumul legal este îndeplinit.

Birourile permanente ale celor două Camere ale Parlamentului, cu participarea liderilor grupurilor parlamentare, au adoptat proiectul ordinii de zi și programul de lucru pentru ședințele comune, în forma în care v-a fost distribuită dumneavoastră.

Lucrările, începând de astăzi și continuând în zilele următoare, se vor desfășura potrivit programului de lucru.

Sunt observații în legătură cu ordinea de zi?

Dacă nu sunt observații, am să supun la vot ordinea de zi de astăzi.

Rog secretarii, de asemenea, să fie atenți, pentru a putea efectua numărătoarea.

Voturi pentru?

137 de voturi pentru.

Voturi împotrivă?

114 voturi împotrivă.

Abțineri?

2 abțineri.

Cu majoritate de voturi, ordinea de zi a fost aprobată.

În legătură cu programul de lucru sunt observații? Nu sunt.

Supun la vot programul de lucru.

Voturi pentru?

143 de voturi pentru.

Voturi împotrivă?

70 de voturi împotrivă.

Abțineri?

Nu sunt.

Cu majoritate de voturi, programul de lucru a fost aprobat.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 31 martie 2020, 6:03
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro