Plen
Ședința Camerei Deputaților din 17 octombrie 2011
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.116/27-10-2001

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
03-04-2020
Arhiva video:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2011 > 17-10-2011 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 17 octombrie 2011

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 16,40.

Lucrările au fost conduse în prima parte de doamna deputat Roberta Alma Anastase, președintele Camerei Deputaților, asistată de domnii deputați Dumitru Pardău și Georgian Pop, secretari ai Camerei Deputaților.

În a doua parte, ședința a fost condusă de domnul deputat Marian Sârbu, vicepreședinte al Camerei Deputaților.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei Deputaților și anunț că din totalul celor 332 de deputați, până în acest moment și-au înregistrat prezența la lucrări un număr de 173, sunt absenți 159, din care 42 participă la alte acțiuni parlamentare.

Pentru început, în conformitate cu prevederile regulamentului, vă informez că au fost distribuite tuturor deputaților următoarele documente: ordinea de zi pentru ședințele în plen pentru zilele de luni și marți; programul de lucru; lista rapoartelor depuse; lista cu legile pentru care se poate exercita dreptul de sesizare a Curții Constituționale și sumarul privind conținutul fiecărui Monitor Oficial.

Dacă există... era domnul Frunzulică pentru un anunț cu caracter personal. Dacă mai este în sală. Dacă nu, după... Nu este.

Și domnul Călian. Aveați o modificare la ordinea de zi, pentru a putea intra în ordinea de zi.

Domnul Petru Călian:

Vă mulțumesc, doamna președinte.

Stimați colegi,

Vă propunem ca punctul 107, Pl-x 687, să devină punctul 10, iar punctul 82, Pl-x 271, să devină punctul 11. Sunt cu rapoarte de adoptare.

Vă mulțumesc.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Vă mulțumesc.

O să vă rog să pregătiți cartelele de vot.

Supun la vot propunerile făcute de domnul Călian.

Votul este deschis. Vă rog să votați.

38 de voturi pentru, 40 voturi împotrivă și 6 abțineri. Propunerile nu au trecut.

Domnul Frunzulică, vă rog să faceți anunțul.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București miercuri, 8 aprilie 2020, 19:25
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro