Plen
Ședința Camerei Deputaților din 11 octombrie 2010
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.145/21-10-2010

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
14-04-2021
13-04-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2010 > 11-10-2010 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 11 octombrie 2010

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 16,12.

Lucrările ședinței au fost conduse în prima parte de doamna deputat Roberta Alma Anastase, președintele Camerei Deputaților, asistată de domnii deputați Sever Voinescu-Cotoi și Georgian Pop, secretari ai Camerei Deputaților.

A doua parte a ședinței a fost condusă de domnul deputat Ioan Oltean, vicepreședinte al Camerei Deputaților.

*

Doamna Roberta Alma Anastase:

Invit secretarii la prezidiu.

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei și anunț că din totalul celor 333 de deputați și-au înregistrat prezența la lucrări un număr de 181; sunt absenți 152, din care 13 participă la alte acțiuni parlamentare.

Pentru început, în conformitate cu prevederile art.94 din Regulamentul Camerei, vă informez că au fost distribuite tuturor deputaților următoarele documente: proiectul ordinii de zi pentru ședințele în plen din zilele de luni, 11, și marți, 12 octombrie; proiectul programului de lucru pentru perioada 11-16 octombrie; lista rapoartelor depuse în perioada 4-11 octombrie de comisiile permanente sesizate în fond; lista cu legile pentru care se poate exercita dreptul de sesizare a Curții și sumarul privind conținutul fiecărui Monitor Oficial.

Pentru început urmează să aprobăm ordinea de zi, dacă sunt modificări la ordinea de zi, dacă nu, vă rog să pregătiți cartelele de vot.

Doamna Aura Vasile și domnul Eugen Nicolăescu.

Până atunci, vă rog să pregătiți cartelele de vot.

Vă rog, doamna Aura Vasile.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 16 aprilie 2021, 5:29
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro