Plen
Ședința Camerei Deputaților din 15 februarie 2010
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.16/25-02-2010

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
03-04-2020
Arhiva video:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2010 > 15-02-2010 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 15 februarie 2010

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 17,00.

Lucrările au fost conduse, în prima parte, de doamna Roberta Alma Anastase, președintele Camerei Deputaților, asistată de domnii Dumitru Pardău și Valeriu Ștefan Zgonea, secretari.

În a doua parte, lucrările au fost conduse de domnul Mircea Dușa, vicepreședinte al Camerei Deputaților.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei Deputaților și anunț că din totalul celor 333 de deputați și-au înregistrat prezența la lucrări un număr de 181, sunt absenți 152, din care 4 participă la alte acțiuni parlamentare.

Pentru început, în conformitate cu prevederile art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților, republicat, vă informez că au fost distribuite tuturor deputaților următoarele documente: ordinea de zi pentru ședințele de plen din ziua de luni, 15 și marți, 16 februarie; programul de lucru pentru perioada 15 - 20 februarie; lista rapoartelor depuse în perioada 8 - 15 februarie; informare cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Camera Deputaților și care urmează să fie avizate; lista cu legile pentru care se poate exercita dreptul de sesizare a Curții Constituționale; sumarul privind conținutul fiecărui Monitor Oficial.

Înainte de a intra în ordinea de zi, vreau să vă precizez că, începând cu ora 18,00, va avea loc primirea de răspunsuri la întrebările adresate membrilor Guvernului.

Și, tot înainte de a începe, aș vrea să mulțumesc tuturor colegilor deputați care au participat la acțiunea de sâmbătă și duminică, din toate grupurile parlamentare. Și sper ca această inițiativă, odată reluată, să beneficieze de prezența dumneavoastră într-un număr cât mai mare.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 7 aprilie 2020, 21:16
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro