Plen
Ședința Camerei Deputaților din 3 februarie 2009
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.3/13-02-2009

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
19-03-2020 (comună)
Arhiva video:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2009 > 03-02-2009 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 3 februarie 2009

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 10,20.

Lucrările au fost conduse de doamna Roberta Alma Anastase, președinta Camerei Deputaților, asistată de domnii Cezar-Florin Preda și Mihai Alexandru Voicu, secretari.

*

 

Doamna Roberta Alma Anastase:

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschise lucrările ședinței de astăzi a Camerei Deputaților și anunț că din totalul membrilor Camerei Deputaților, în număr de 334, și-au înregistrat prezența la lucrări un număr de 231. Sunt absenți 103, din care 9 participă la acțiuni parlamentare.

Pentru început, în conformitate cu prevederile art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților, republicat, vă informez că au fost distribuite tuturor deputaților următoarele documente: ordinea de zi pentru ședința în plen din ziua de marți, 3 februarie; programul de lucru pentru perioada 3-7 februarie; lista rapoartelor depuse în perioada 5 noiembrie 2008-2 februarie 2009 de comisiile permanente sesizate în fond; informarea cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Camera Deputaților și care urmează să fie avizate de comisiile permanente și sumarul privind conținutul fiecărui Monitor Oficial al României, Partea I.

Intrăm în ordinea de zi. Avem o solicitare de intervenție.

Domnul deputat Mircea Nicu-Toader.

 

Domnul Mircea-Nicu Toader:

Doamna președinte, procedură.

Având în vedere ordinea de zi cu multe puncte, solicit o pauză de consultări de un sfert de oră.

 

Doamna Roberta Alma Anastase:

Vă mulțumesc.

Dacă sunteți de acord?

Un sfert de oră de pauză.

Vă mulțumesc.

 

- după pauză -

Doamna Roberta Alma Anastase:

Doamnelor și domnilor deputați,

Vă propun să intrăm în ordinea de zi și urmează să luăm în dezbatere inițiativele legislative înscrise pe ordinea de zi pentru ședința de astăzi.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București duminică, 29 martie 2020, 9:53
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro