Plen
Ședința Camerei Deputaților din 13 mai 2008
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.52/23-05-2008

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
03-04-2020
02-04-2020
Arhiva video:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2008 > 13-05-2008 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 13 mai 2008

2. Dezbaterea Proiectului de Hotărâre privind constituirea Comisiei de anchetă a Camerei Deputaților pentru verificarea unor aspecte referitoare la activitatea unor membri ai Curții de Conturi (rămas pentru votul final).

 

- după pauză -

În continuare, ședința este condusă de domnul Bogdan Olteanu, președintele Camerei Deputaților, asistat de domnii Dan Radu Rușanu și Gelil Eserghep, secretari.

Domnul Bogdan Olteanu:

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei Deputaților și vă anunț că din totalul celor 329 de deputați și-au înregistrat prezența la lucrări un număr de 198; sunt absenți 131, din care 68 participă la alte acțiuni parlamentare.

Continuăm cu inițiativele legislativele înscrise pe ordinea de zi.

La primul punct avem un proiect de Hotărâre privind constituirea Comisiei de anchetă a Camerei Deputaților pentru verificarea unor aspecte referitoare la activitatea unor membri ai Curții de Conturi.

La propunerea a două grupuri parlamentare urmează, conform Regulamentului, să se constituie această comisie. Aveți în anexă și componența comisiei.

Vă rog, pe procedură, doamna deputat Aura Vasile.

Doamna Aurelia Vasile:

Mulțumesc, domnule președinte.

În redactarea hotărârii, domnule președinte, sunt câteva amendamente care trebuie făcute. O să cer permisiunea să le dau domnului director Popescu, ca dânsul să poată să facă corecturile de rigoare.

Domnul Bogdan Olteanu:

Vă rog.

Doamna Aurelia Vasile:

Dacă sunteți de acord.

Domnul Bogdan Olteanu:

Vă rog. Domnul Rușanu.

Domnul Dan Radu Rușanu:

Pentru mai bună claritate, rugămintea ar fi ca membrii acestei comisii să-și aleagă singuri, așa cum se obișnuiește, președinte, vicepreședinte, secretari. Biroul comisiei să fie ales de către membrii comisiei respective.

Mulțumesc.

Domnul Bogdan Olteanu:

Mulțumesc. Alte intervenții?

Trecem atunci la dezbaterea și adoptarea proiectului de hotărâre.

Pct. 1, obiecții, observații, comentarii? Nu sunt. Adoptat.

Pct. 2? Adoptat.

Art. 3? Adoptat.

Art. 4? Adoptat.

Art. 5? Adoptat.

Art. 6? Adoptat.

Art. 7? Adoptat.

Art. 8? Adoptat.

Art. 9? Adoptat.

Art. 10? Adoptat.

Art. 11? Adoptat.

Art. 12, obiecții, observații, comentarii? Adoptat.

Titlul hotărârii. Obiecții, observații? Nu sunt. Adoptat.

Supun votului dumneavoastră proiectul de hotărâre. Nu îl lăsăm la votul final, presupun.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București luni, 6 aprilie 2020, 8:39
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro