Plen
Ședința comună a Camerei Deputaților și Senatului din 18 decembrie 2007
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.176/28-12-2007

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
21-04-2021
20-04-2021
19-04-2021
14-04-2021
13-04-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2007 > 18-12-2007 Versiunea pentru printare

Ședința comună a Camerei Deputaților și Senatului din 18 decembrie 2007

  1. Aprobarea ordinii de zi și a programului de lucru.

 

Ședința a început la ora 9,35.

Lucrările au fost conduse de domnul Bogdan Olteanu, președintele Camerei Deputaților, asistat de domnul Ioan Munteanu, secretar al Camerei Deputaților, și domnul Gavrilă Vasilescu, secretar al Senatului.

Din prezidiu a făcut parte domnul Radu Mircea Berceanu, vicepreședinte al Senatului.

Domnul Bogdan Olteanu:

Doamnelor și domnilor colegi,

Declar deschisă ședința comună de astăzi a Camerei Deputaților și Senatului și vă anunț că din totalul de 451 deputați și senatori și-au înregistrat prezența 235, iar 216 sunt absenți.

Cvorumul legal de lucru este îndeplinit.

Birourile permanente ale celor două Camere ale Parlamentului au adoptat proiectul ordinii de zi și programul de lucru pentru ședințele comune din perioada 18-22 decembrie, în forma în care au fost distribuite tuturor deputaților și senatorilor.

Dacă sunt comentarii în legătură cu ordinea de zi, la care vă propun ca cele două texte referitoare la Statutul parlamentarului să fie puse înaintea dezbaterii Legii bugetului de stat și a Legii bugetului asigurărilor sociale de stat.

Vă rog, domnule deputat Valeriu Tabără, la ordinea de zi.

Domnul Valeriu Tabără:

Domnule președinte,

Stimați colegi,

De fapt este o chestiune care, cred eu că ar trebui să fie mult mai transparentă atunci când se cere plenului Camerei Deputaților și plenului celor două Camere, prorogarea unor rapoarte, termenul pentru aducerea în fața noastră a unor rapoarte.

Eu cred că atunci când se propune această prorogare, este normal ca comisiile care se ocupă de astfel de probleme să vină cu acele rapoarte parțiale, cu o informare asupra situației și după aceea să se propună prorogarea termenului și continuarea cercetărilor pentru finalizarea unui raport.

Mi se pare că doar aducerea ca puncte pe ordinea de zi a unor astfel de probleme nu este chiar în ordine față de ceea ce înseamnă cunoașterea problemelor de către colegii parlamentari, deputați și senatori.

Mulțumesc.

Domnul Bogdan Olteanu:

Înțeleg că vă referiți la punctele 2, 3 și 4 de pe ordinea de zi. Vom vedea la punctele respective dacă colegii președinți de comisii sunt prezenți și doresc să prezinte situația; o vor prezenta și, în funcție de asta, sigur că și grupurile parlamentare vor decide cum votează asupra solicitării.

Vă mulțumesc foarte mult.

Dacă nu există alte comentarii supun votului dumneavoastră ordinea de zi.

Cine este pentru? Vă mulțumesc. Voturi împotrivă? Nu sunt. Abțineri? Nu sunt.

Cu unanimitate de voturi s-a aprobat ordinea de zi.

În legătură cu programul de lucru, dacă există comentarii sau obiecții? Nu există comentarii sau obiecții.

Supun aprobării dumneavoastră programul de lucru. Cine este pentru? Mulțumesc. Voturi împotrivă? Nu sunt. Abțineri? Nu sunt.

Programul de lucru a fost aprobat în unanimitate.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București joi, 22 aprilie 2021, 20:48
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro