Plen
Ședința Camerei Deputaților din 20 februarie 2007
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.14/02-03-2007

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
15-10-2019
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2007 > 20-02-2007 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 20 februarie 2007

17. Dezbaterea Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.27/2006 privind salarizarea și alte drepturi ale judecătorilor, procurorilor și altor categorii de personal din sistemul justiției (rămas pentru votul final).
 
consultă fișa PL nr. 520/2006

 

Domnul Bogdan Olteanu:

  ................................................

Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.27/2006 privind salarizarea și alte drepturi ale judecătorilor, procurorilor și altor categorii de personal din sistemul justiției.

Legea are caracter ordinar; proiect adoptat de Senat; raport comun de adoptare din partea Comisiei pentru muncă și protecție socială și Comisiei juridice, de disciplină și imunități și raport comun înlocuitor de adoptare.

Suntem în procedură de urgență, proiectul are caracter de prioritate legislativă.

Rog inițiatorul. Vă rog, doamnă secretar de stat Kibedi.

Doamna Katalin Barbara Kibedi (secretar de stat, Ministerul Justiției):

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Distinsă Cameră,

Modificarea legilor în sistemul de justiție și adoptarea statutelor care au stabilit drepturi, obligații, atribuții și competențe diferite pentru judecători, procurori, personalul auxiliar, funcționarii publici și personalul contractual din sistemul de justiție, a atras, în mod firesc, necesitatea elaborării de legi speciale de salarizare pentru fiecare dintre aceste categorii.

De altfel, modificările s-au impus și din pricina acelor decizii ale Consiliului Național pentru Combaterea Discriminării care au declarat discriminatorii anumite categorii de sporuri, fiind necesare eliminarea acestora și reconstrucția coeficienților care au ținut seama de ierarhia instanțelor, de complexitatea activității acestora, reinserându-se ceea ce a constituit din nou obiectul litigiilor și care s-a reacordat în anul 2007 întregului sector bugetar, prima de vacanță.

Având în vedere că amendamentele care au fost adoptate de către ambele comisii de resort sunt cele cu care Ministerul Justiției a avut un punct de vedere comun, rugăm ca, în modul în care au fost întocmite rapoartele, să vă exprimați votul dumneavoastră.

Vă mulțumesc.

Domnul Bogdan Olteanu:

Vă mulțumesc, doamnă secretar de stat.

Din partea comisiilor, domnul vicepreședinte Iordache.

Domnul Florin Iordache:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Stimați colegi,

Proiectul de lege are ca obiect de reglementare salarizarea și alte drepturi ale judecătorilor, procurorilor și altor categorii de personal din sistemul justiției.

Comisiile propun plenului Camerei Deputaților aprobarea proiectului de lege, întrucât se impunea realizarea unui sistem judiciar independent, imparțial, credibil și eficient pentru înlăturarea paralelismelor și formulelor susceptibile de interpretări diferite.

Camera Deputaților este Cameră decizională, potrivit art.75 din Constituția României.

În urma finalizării dezbaterilor, comisiile propun admiterea, cu modificări, a proiectului de lege. Modificările le găsiți în Anexa nr.1 a prezentului proiect de lege.

Vă mulțumesc.

Domnul Bogdan Olteanu:

Vă mulțumesc, domnule vicepreședinte.

Dacă există intervenții la dezbateri generale? Nu există intervenții la dezbateri generale.

Trecem la dezbaterile pe articole. Lucrăm pe raportul cu amendamente admise.

Vă atrag atenția că există și un număr de 5 amendamente respinse. Am rugămintea la inițiator să le susțină, dacă doresc.

Dacă, de la pct.1 la pct.5, există obiecții, observații, comentarii? Nu sunt. Adoptate.

Dacă, de la pct.6 la pct.10, există obiecții, observații, comentarii? Se susține amendamentul respins? Nu se susține. Adoptate până la pct.10.

De la pct.11 până la pct.15, obiecții, observații, comentarii? Adoptate.

De la pct.16 la pct.20? Adoptate.

De la pct.21 la pct.25, obiecții, observații, comentarii? Adoptate.

De la pct.26 la pct.30? Adoptate.

De la pct.31 la pct.35? Se susține amendamentul respins? Nu se susține. Adoptate.

De la pct.36 la pct.40? Adoptate.

De la pct.41 la pct.45? Amendamentul respins se susține? Nu se susține. Adoptate până la pct.45.

De la pct.46 la pct.50? Adoptate.

De la pct.51 la pct.55? Adoptate.

De la pct.56 la pct.60? Adoptate.

De la pct.61 la pct.65? Adoptate.

Pct.66? Anexa? Se susține amendamentul respins? Nu se susține. Adoptată anexa.

Pct.67? Art.II - adoptat.

Am finalizat dezbaterea pe articole.

Proiectul rămâne la vot final.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 18 octombrie 2019, 22:09
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro