Minodora Cliveti
Minodora Cliveti
Ședința Camerei Deputaților din 20 februarie 2007
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.14/02-03-2007

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
15-10-2019
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2007 > 20-02-2007 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 20 februarie 2007

  1. Declarații politice și intervenții ale deputaților:
  1.29 Minodora Cliveti - declarație politică: "România are deja un brand de țară negativ: "copiii străzii"";

Intervenție consemnată conform materialului depus la secretariatul de sedință

 

Doamna Minodora Cliveti:

«România are deja un brand de țară negativ: "Copiii străzii"»

Declarație politică

În luna septembrie 2006, apărea în presă informația cum că Angenția pentru Strategii Guvernamentale a definitivat proiectul privind constituirea brandului de țară, un buget de circa 10 milioane euro fiindu-i necesar.

Se mai preciza în articol că executivul mizează pe domenii precum: alimente ecologice, industria IT, vinul, turismul, confecțiile, mobila, produsele meșteșugărești și medicamentele naturiste, care să furnizeze cele mai convingătoare propuneri pentu brandul de țară al României, și că au debutat demersurile, secrete, pentru marea întreprindere de brănduire care va dura trei ani.

Așadar, suntem în februarie 2007. de la 1 ianuarie am devenit membri fără brand ai Uniunii Europene și Agenția croșetează strategii guvernamentale pentru găsirea celei mai grozave embleme naționale cu care țara să defileze pe bulevardele europene.

Între timp, sumele destinate acestei întreprinderi, rămase secrete și care sunt scoase din bugetul de stat, sunt folosite în interesul oricui, dar nu al românilor, de vreme ce România continuă să fie percepută în spațiul european drept o țară a cerșetorilor, a hoților abili și inventivi, a hacker-ilor, o țară a unor români în fața cărora unele surori de gintă europeană anunță că își inchid porțile.

Și până ce vom avea un brand pozitiv, ar trebui ca Agenția să facă o strategie care să aibă drept scop evitarea cu orice preț a brandului negativ de țară, acela care se conturează din ce în ce mai insistent, fără bani de la buget și care amenință să ruineze munca de ani de zile a acestui neam în drumul spre Europa.

Sunt chiar mai multe branduri, dar cel mai nenorocit este, cu siguranță, cel al copiilor exploatați pe străzi.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București duminică, 20 octombrie 2019, 1:26
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro