Plen
Ședința Camerei Deputaților din 2 februarie 1998
Sumarul ședinței
Stenograma completă

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
27-05-2020
20-05-2020 (comună)
Arhiva video:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 1998 > 02-02-1998 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 2 februarie 1998

  1. Aprobarea ordinii de zi și a programului de lucru pentru data de 2 februarie 1998.

Ședința a început la ora 15,19.

Lucrările au fost conduse de domnul Ion Diaconescu, președintele Camerei Deputaților, asistat de domnii Sorin Victor Lepșa și Corneliu Ciontu, secretari.

*

(Se intonează Imnul național al României.)

*

Domnul Ion Diaconescu:

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă prima sesiune a anului 1998 a Camerei Deputaților, convocată în temeiul art. 63 alin. 1 și 3 din Constituție și vă spunem: "Bine ați venit!". (Din sală se răspunde: "Bine v-am regăsit!".)

Doamnelor și domnilor,

Trecând la lucrările ședinței de astăzi, vă informez că din totalul de 341 deputați, câți numără Camera Deputaților, și-au înregistrat prezența un total de 244 deputați, sunt absenți 97 deputați. Din aceștia, participă la alte acțiuni parlamentare, 3 deputați.

Cvorumul de lucru, de 171 deputați, este realizat.

Înainte de a vă prezenta și supune aprobării proiectul ordinii de zi și proiectul programlui de lucru pentru ședința de astăzi, reamintesc că potrivit prevederilor art. 61 alin. 2 din Constituție, la începutul fiecărei sesiuni ordinare se aleg membrii Biroului permanent, cu excepția președintelui Camerei Deputaților, care este ales pe durata mandatului acesteia.

În conformitate cu prevederile art. 20 alin. 2 din Regulament, președintele Camerei Deputaților este și președintele Biroului permanent, din care mai fac parte: 4 vicepreședinți, 4 secretari și 4 chestori.

În temeiul dispozițiilor legale pe care le-am menționat, Biroul permanent vă propune ca la ordinea de zi a ședinței de astăzi a Camerei Deputaților să figureze: întâi - alegerea vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților; în al doilea rând - aprobarea ordinii de zi și a programului de lucru ale Camerei Deputaților pentru perioada 3 - 6 februarie 1998.

Dacă sunteți de acord cu această ordine de zi?

Cine este pentru? Vă mulțumim.

Împotrivă? Nu sunt voturi împotrivă.

Abțineri? Nu sunt abțineri.

Vă mulțumesc.

Deci, în unanimitate, propunerea a fost aprobată.

În ceea ce privește programul de lucru, dumneavoastră ați primit la casete un program, se pare că s-au făcut unele modificări, așa încât eu am să vi-l citesc. Deci, vă propunem ca acesta să se desfășoare astfel:

- între orele 15,00 și 15,30, stabilirea de către plenul Camerei Deputaților a numărului de locuri din Biroul permanent care revin pe funcții grupurilor parlamentare;

- între orele 15,30 și 16,15 să se întrunească grupurile parlamentare pentru consultări în vederea stabilirii propunerilor nominale pentru funcțiile din Biroul permanent, în limita locurilor aprobate de către Camera Deputaților pentru fiecare grup parlamentar, se înțelege;

- între orele 16,15 și 17,15 ne vom întâlni în plen, pentru prezentarea de către liderii grupurilor parlamentare a propunerilor nominale pentru funcțiile din Biroul permanent și pentru a proceda la alegerea vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților;

- Biroul permanent, în noua sa componență, să se întrunească într-o primă ședință la ora 17,15. Corectați, că era scris greșit acolo. Deci, la ora 17,15, pentru stabilirea programului de lucru și a ordinii de zi ale Camerei Deputaților, pentru această săptămână.

Vom reveni în plen la ora 17,45, pentru a le supune aprobării dumneavoastră.

De altfel, acest program pe care l-am prezentat v-a fost difuzat prin Biroul permanent, cu mențiunea: "... înlocuiește forma distribuită anterior".

Dacă sunt comentarii sau observații asupra acestui program anunțat? Nu este nici o observație.

În aceste condițiuni, supun la vot acest program care l-am citit.

Cine este pentru? Vă mulțumim.

Împotrivă? Nu sunt voturi împotrivă.

Abțineri? Nu sunt abțineri.

Deci, în unanimitate, programul a fost adoptat.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București sâmbătă, 30 mai 2020, 3:45
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro