Curriculum Vitae
Activitate parlamentară
2012-2016 (dep.)
2008-2012 (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
www.mihaelastoica.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2008-2012 > Camera Deputaților > Mihaela Stoica > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Mihaela STOICA
Curriculum Vitae

Informații personale

Naționalitateromână
Data nasterii06 a lunii iulie 1967

Loc de muncă vizat/Domeniu ocupațional

Deputat în circumscripția electorală nr.29 NEAMȚ, colegiul uninominal nr.2

Experiență profesională

Perioada1992 - 2005
Funcția sau postul ocupatManager
Activități și responsabilități principaleCoordonarea activității firmei, activități specifice manageriale.
Numele si adresa angajatorului Mondoprod Arpimex
Aleea Tineretului nr.31, Piatra Neamț (România)
Tipul activității sau sectorul de activitate Confecții textile-pielărie
Perioada2004 - 2005
Funcția sau postul ocupatConsilier Local
Numele si adresa angajatorului Municipiul Piatra Neamț
(România)
Perioada2005 - 2008
Funcția sau postul ocupatViceprimar
Activități și responsabilități principaleimplementarea proiectelor pentru care s-a obținut finanțare europeană, urmărirea aplicării regulamentului local de urbanism, implementarea proiectelor de amenajare urbanistică, alte activități specifice
Numele si adresa angajatorului Primăria Municipiului Piatra Neamț
Str. Ștefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra Neamț (România)
Tipul activității sau sectorul de activitate Administrație publică
Perioada2008 - 2009
Funcția sau postul ocupatCity-manager
Activități și responsabilități principalesupravegherea activității departamentelor primariei, coordonarea activității serviciilor publice de interes local, pregatirea proiectelor bugetelor anuale, coordonarea activităților de implementare a proiectelor cu fonduri europene
Numele si adresa angajatorului Primăria Municipiului Piatra Neamț
Str. Ștefan cel Mare, nr. 6-8,, Piatra Neamț (România)
Tipul activității sau sectorul de activitate Administratie publică
Perioada2009 →
Funcția sau postul ocupatDeputat în circumscripția electorală nr.29 NEAMȚ, colegiul uninominal nr.2
Activități și responsabilități principale - Membru în comisia pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic (din mar. 2011)
- Membru în comisia pentru muncă și protecție socială (iun. 2010 - mar. 2011)
Numele si adresa angajatorului Parlamentul României - Camera Deputaților
Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucurețti (România)

Educație și formare

Perioada1985 - 1991
Calificarea/diploma obținutăInginer diplomat / Diplomă de licență
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite Tehnologii textile, cercetare fundamentală si aplicativă in industria textilă
Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formareInstitutul Politehnic Iasi (Facultatea de Textile)
Perioada2005 - 2006
Calificarea/diploma obținutăMaster în Administrație Publică
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobânditeCompetențe în domeniul managementului public, resurselor umane in administrația publică, managementul conflictelor, managementul calității, comunicare organizațională
Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formareAcademia de Studii Economice Bucuresti, (Facultatea de Management)

Aptitudini și competențe personale

Limbi străine cunoscuteEngleză, Franceză
Autoevaluare
Nivel european (*)
Înțelegere Vorbire Scriere
Ascultare Citire Participare la
conversație
Discurs oral Exprimare scrisă
Engleză C1 - Utilizator experimentat C1 - Utilizator experimentat C1 - Utilizator experimentat C1 - Utilizator experimentat C1 - Utilizator independent
Franceză C1 - Utilizator experimentat C1 - Utilizator experimentat C1 - Utilizator experimentat C1 - Utilizator experimentat C1 - Utilizator independent
(*) Nivelul Cadrului European Comun de Referință Pentru Limbi Străine

Competențe și abilități sociale - o bună capacitate de comunicare;
- clasificare, asimilare ți întelegere rapidă a informațiilor primite;
- spirit de echipă;
- capacitate de adaptare sporită;
- adaptabilitate și flexibilitate în relațiile interumane;
- interes pentru dezvoltarea profesională continuă.
Competențe și aptitudini organizatorice - leadership - experiență mare dobândită în funcția de viceprimar;
- autonomie în activitate;
- abilitatea de a optimiza si prioritiza responsabilitătile si timpul necesar rezolvării acestora ( experiență organizatorică);
- gândire analitică si strategică;
- spirit de inițiativă, dinamism.
Competențe și aptitudini tehnice O bună cunoaștere a proceselor de control al calității în domeniul industriei uțoare.
Competențe și aptitudini de utilizare a calculatorului O bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel PowerPoint, Outlook);
Permis de conducereB

Informații suplimentare

Activitate parlamentară:
- Luări de cuvânt: 14 (în 8 ședințe)
- Declarații politice: 1
- Propuneri legislative initiate: 33
- Întrebari și interpelari: 37
Competențe si experiență în următoarele domenii de activitate parlamentară:
- autonomia locală, organizarea administrativ-teritorială ți administrație publică locală ( dobândite atât ca viceprimar - cunosc foarte bine problemele cu care se confruntă administrațiile publice locale- cât ți ca membru în Comisia parlamentară pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic);
- asistența socială (ajutoare materiale, gratuități), ajutoare materiale pentru persoane defavorizate, ocuparea forței de muncă - problematică de care m-am ocupat activ atât în perioada mandatului de viceprimar cât ți în perioada mandatului de parlamentar.

12.01.2013

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București joi, 12 decembrie 2019, 15:59
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro