Curriculum Vitae
Activitate parlamentară
2012-2016 (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2012-2016 > Camera Deputaților > Aurel Niculae > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Aurel NICULAE
Curriculum Vitae

Informații personale

Naționalitate

Română

Data nașterii

19 septembrie 1957

E-mail

Masculin

Perioada

Ianuarie 2010 - prezent

Funcția sau postul ocupat

Sef departament D.A.D.T.

Activități și responsabilități principale

Coordonarea activităților de aprovizionare, desfacere și transport

Numele și adresa angajatorului

S.A.I.F.I.


Perioada

Mai 2009 - Ian 2010

Funcția sau postul ocupat

Consilier

Activități și responsabilități principale

Responsabilități privind ansamblul de măsuri necesare desfășurării activității instituției

Numele și adresa angajatorului

S.A.I.F.I.

Tipul activității sau sectorul de activitate

Sucursala pentru administrarea și întreținerea fondului imobiliar

Perioada

Octombrie 2008 - 2009 Aprilie

Funcția sau postul ocupat

Vicepreședinte

Activități și responsabilități principale

Management : responsabilități de previziune, organizare, coordonare

Numele și adresa angajatorului

A.N.R.S.C.E.

Tipul activității sau sectorul de activitate

Autorizarea și reglementarea serviciilor comunale

Perioada

2005 - 2008 Octombrie

Funcția sau postul ocupat

Director General

Activități și responsabilități principale

Mangement : responsabilități de previziune, organizare, coordonare și antrenare

Numele și adresa angajatorului

S.N. PLAFAR S.A., Splaiul Independenței, 202 A, Et. 10, Sector 6, București

Tipul activității sau sectorul de activitate

Producerea și distribuirea de alimente și suplimente alimentare pe bază de plante medicinale

Perioada

1998 - 2004

Funcția sau postul ocupat

Consilier Președinte - Director General

Activități și responsabilități principale

Responsabilități privind ansamblul de măsuri necesare adaptarea activităților societății la normele Uniunii Europene

Numele și adresa angajatorului

Assurance International S.A., București

Tipul activității sau sectorul de activitate

Asigurări generale

Perioada

2000 - 2004

Funcția sau postul ocupat

Director General

Activități și responsabilități principale

Management : responsabilități de reprezentare, legătură, decizionale, alocator de resurse, negociere

Numele și adresa angajatorului

S.C. Rush S.R.L., București

Tipul activității sau sectorul de activitate

Producție și distribuție bunuri de larg consum

Perioada

1998 - 2000

Funcția sau postul ocupat

Administrator

Activități și responsabilități principale

Organizarea și coordonarea vânzărilor, elaborarea rapoartelor financiare

Numele și adresa angajatorului

S.C. Ranko International S.R.L., București

Tipul activității sau sectorul de activitate

Consultanță în afaceri

Perioada

1990 - 1998

Funcția sau postul ocupat

Director General

Activități și responsabilități principale

Management : evaluarea mediului intern și extern, implementarea managementului strategic bazat pe tehnici previzionale

Numele și adresa angajatorului

S.C. Romanian International Trading - Reprezentanța Panasonic, București

Tipul activității sau sectorul de activitate

Activitate de reprezentare și comerț

Perioada

1980 - 1990

Funcția sau postul ocupat

Tehnician în cadrul departamentului administrativ

Activități și responsabilități principale

Activitate de administrare, gestionare patrimoniu

Numele și adresa angajatorului

IMF București

Tipul activității sau sectorul de activitate

Activitate de administrare patrimoniu

Perioada

1970 - 1980

Funcția sau postul ocupat

Sportiv de performanță

Numele și adresa angajatorului

Club sportiv Dinamo

Educație și formare

Perioada

2004 - 2007

Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formare

Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară București

Calificare/diploma obținută

Management, inginerie economica în agricultură și dezvoltare rurală

Nivelul de clasificare a formei de învățământ/formare

Licență


Perioada

1991 - 1995

Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formare

Buxton University

Calificare/diploma obținută

Economie

Nivelul de clasificare a formei de învățământ/formare

Licență

Perioada

1975 - 1979

Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formare

Liceul economic și de drept administrativ

Calificare/diploma obținută

Drept Administrativ

Nivelul de clasificare a formei de învățământ/formare

Bacalaureat

Formare profesională Certificat de absolvire a programului « Metode și proceduri specifice de prevenire și combatere a actelor de corupție în instituțiile publice și la agenții economici », Ministerul Economiei și comerțului, ianuarie 2006

Aptitudini și competențe personale

Activitate științifică Program RELANSIN, contract cercetare nr. 1986/15.09.2004, Ministerul Educației Cercetării și Tineretului
Planuri sectoriale, contract cercetare nr. 38/2006, Ministerul Economiei și Comerțului
Planuri sectoriale, contract cercetare nr. 11/2006, Ministerul Educației Cercetării și Tineretului
  - percepție de ansamblu a fenomenelor
- viteză mare de reacție la informații noi
- capacitate de lucru în regim de stres
- putere de concentrare
- gândire analitică
- discernământ pe baze obiective
- capacitate de mediere a conflictelor
- disciplină
- spirit organizatoric
- capacitate de comunicare și sinteză
- disponibilitate, promptitudine și raționalitate în îndeplinirea sarcinilor, stabilitate, încredere, independență și inițiativă
Limba maternă Română
Limbi străine cunoscute



Engleza :
- abilitate de a citi - bine
- abilitate de a scrie - bine
- abilitate de a vorbi - bine
Competențe și abilități sociale Spirit de echipă : activitatea profesională a presupus un mediu în care comunicarea a constituit un factor primordial în realizarea obiectivelor comune.Lucru în echipă, schimbul de idei, necesitatea soluționării în timp real a problemelor complexe m-a ajutat în definirea propriei personalități. Menținerea unui status de lucru calm în colectivul de colegi la locul de muncă, a constituit garanția reușitei
Competențe și aptitudini organizatorice TD> Spiritul de inițiativă a fost susținut de-a lungul formării mele de grupul de prieteni, colegi de facultate și ulterior de serviciu. Acest fapt mi-a permis să deprind abilitatea de a comunica și a asculta opiniile, de a sintetiza și a acționa rațional, fără subiectivism și fără a bloca inițiativele celor din jur. Statutul de lider de opinie și de acțiune m-a obligat moral și mi-a întărit încrederea în forțele proprii, dezvoltându-mi viziunea pozitivă și optimistă asupra realitătii.
Am experiență în funcția de manager ca urmare a formării profesionale dobândite la locul de muncă.
Aptitudini și competențe tehnice Cunoștințe de bază ale I.T., Windows, Word, Excel, Access, PowerPoint și Internet (Web și Outlook Express)
Competențe și aptitudini artistice Apreciez frumosul în toate formele de exprimare și îl consider un factor de realaxare, de împlinire spirituală
Activitate politică 1998 - 2008 Membru BPJ PNL Buzau
2008 - prezent Vicepreședinte PNL Călărași
Alte competențe și aptitudini Vicepreședinte de onoare a programului pentru transparența informației din cadrul Asociației Naționale pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Produselor și Serviciilor din România 2006
Permis de conducere Categoria B
Informații suplimentare Referințele pot fi furnizate la cerere
16.01.2013

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București duminică, 5 iulie 2020, 5:04
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro