Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2004-2008 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe nov. 2006 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 1 noiembrie 2006 ora 10:00

5. Memorandum intern: Avizarea Regulamentului de organizare și funcționare al serviciilor Camerei deputaților și a Statului de funcții

Memorandum intern: Avizarea Regulamentului de organizare și funcționare al serviciilor Camerei deputaților și a Statului de funcții

Proiect de Hotărâre pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților, precum și a Statului de funcții (material suplimentar)

Domnul Ioan Munteanu:

Dacă îmi permiteți, domnule președinte.

Domnul Lucian Augustin Bolcaș:

Vă rog.

Domnul Ioan Munteanu:

Știu că l-am amânat de două ori, dacă nu mă înșel. Totuși, v-aș solicita o păsuire, pentru că la statul de funcții mai este de discutat. Vă rog să mă credeți, chiar pentru toate grupurile este necesar să-l mai revedem.

Atunci, v-aș ruga, dacă s-ar putea să fiți de acord cu amânarea.

Domnul Lucian Augustin Bolcaș:

Cine se mai pronunță pentru amânare? Vă rog.

Doamna Aura Vasile:

Domnule președinte, de-a lungul ședințelor noastre au fost depuse la Biroul permanent tot felul de solicitări la diverse comisii sau grupuri parlamentare. Îmi aduc aminte că la Comisia de industrii a fost depusă o cerere pentru încă un post de consilier și că inițial a fost aprobată această chestiune. Nu se regăsește în statul de funcțiuni, motiv pentru care eu aș ruga ca tot ce a trecut ca solicitări de la grupuri parlamentare sau de la comisii să le facem pachețel și să stea alături de statul de funcțiuni pentru a analiza și din acest punct de vedere.

În condițiile în care secretarul general analizează fără să țină cont și de ceea ce a fost solicitat de comisii sau de grupuri, cred că nu este întotdeauna oportun și că dorim să fim participanți la această analiză. Cer și eu amânarea, domnule președinte.

Domnul Lucian Augustin Bolcaș:

Ideea este următoarea: vă pot garanta, pentru că am urmărit cu atenție lucrările Secretariatului general din acest punct de vedere, că au fost centralizate toate propunerile care au fost aprobate de către Biroul permanent. Nu vă pot garanta însă că nu au fost și scăpări. Așa că o reverificare din partea fiecărui grup parlamentar este posibilă.

Vă rog, doamna secretar general.

Doamna Georgeta Ionescu :

Domnule președinte, toate solicitările de la comisii și grupuri au fost prezentate Biroului permanent. Cele care au fost aprobate de Biroul permanent se regăsesc și în statul de funcții. Există o serie de solicitări care nu au fost aprobate de Biroul permanent pentru că, așa cum s-au purtat discuții, cel puțin în ultimele trei ședințe de Biroul permanent, acest stat de funcții este unul provizoriu sau, mă rog, care va funcționa pe durata a circa o lună și jumătate, maxim două luni, dacă veți accepta ca în luna decembrie să adoptăm statul de funcții pe 2007, în care avem posibilitatea să avem cu 94 de posturi noi, bugetate în structura fondului de salarii pe 2007, cele 94 fiind alocate în mod special comisiilor și grupurilor parlamentare. Ele au structura diferențiată pe consilier, expert, șofer, secretare... Acolo se regăsesc absolut toate solicitările, în toată diversitatea lor și vor putea fi satisfăcute absolut toate doleanțele. Cel puțin așa apreciază Secretariatul general.

De aceea, dacă îmi dați voie, pentru că noi suntem, totuși, rămași în urmă față de prevederile Legii nr.7, care ne solicita ca în termen de 90 de zile să se depună jurământul de către funcționarii parlamentari, termenul fiind scadent la începutul lunii noiembrie, v-aș ruga, totuși, să binevoiți a aproba atât Regulamentul, cât și Statul de funcții, pentru că este necesar să ne aliniem și la procedura care deja a fost parcursă de către Senat, cu amendamentul că acest stat de funcții poate fi mult îmbunătățit în luna decembrie.

Domnul Ioan Munteanu:

Domnule președinte, dacă îmi permiteți. Ținând cont de precizările pe care le-a făcut doamna secretar general, îmi retrag propunerea pe care am făcut-o și sunt de acord să procedăm așa cum a spus dânsa.

Domnul Lucian Augustin Bolcaș:

Vă întreb dacă din punct de vedere tehnic acest stat de funcții se poate intitula "Stat de funcții pe anul 2006", ca să existe garanția că la 1 ianuarie 2007 vom fi obligați...

Doamna Georgeta Ionescu :

Bineînțeles.

Domnul Lucian Augustin Bolcaș:

Vă rog.

Domnul Nicolae Sfăcăreanu :

Domnule președinte, trebuie să fie o corelare corectă între structura organizatorică, care a fost aprobată de plen și Statul de funcții. În acest sens, trebuie neapărat să se aprobe. De ce? Pentru că el nu depășește limita. Noi avem o prevedere bugetară care nu ne dă voie să modificăm Statul de funcții pe acest an. Deci, este corect. Avem structura organizatorică și imediat Statul de funcții pe acest an.

Domnul Lucian Augustin Bolcaș:

Deci, "Stat de funcții pentru anul 2006" și cu aceasta am rezolvat problema Statului de funcții. Atunci, avem timp până la sfârșitul anului să colaționăm și să vedem dacă au intrat toate propunerile sau nu, dacă s-a scăpat ceva... Este posibil, pentru că a fost un volum mare de activitate.

În ceea ce privește Regulamentul de organizare și funcționare, probleme? Nu sunt. Este aprobat.

Urmează ca să le supunem - este un proiect de hotărâre la materialele suplimentare - proiect de hotărâre, se aprobă Regulamentul de organizare .... Se aprobă statul de funcții prevăzut... "pentru anul 2006", să se adauge aici.

Este corect redactată, propunerea mea este să o punem pentru luni, pe poziția a doua pe ordinea de zi, după informare. Este vot deschis, așa că nu este o problemă.

Vă rog să o treceți pe ordinea de zi.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București luni, 30 martie 2020, 23:59
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro